













Задайте запитання про цей продукт
- Наявність: У наявності
- Бренд: Tagred
- Модель: TA830
- Код: TA830
Умови доставки:
- Доставка до відділення Нової Пошти — від 70 ₴ у відділення, від 50 ₴ у поштомат.
Відправлення замовлення протягом 1 дня — доставка замовлення протягом 1-2 днів. - Кур’єром від 105 грн — відправлення замовлення протягом 1 дня — доставка замовлення протягом 1-2 днів.
- Доставка кур’єром по м. Київ та області — вартість коливається від 50 до 600 грн залежно від ваги та габаритів замовлення.
- Самовивіз — доступний із нашого магазину в м. Луцьк, Волинська область, 43000, пров. Комунальний, 4. Графік роботи: Пн-Нд: 8:00 - 20:00
Умови оплати:
- Оплата готівкою при отриманні замовлення.
- Передоплата замовлення переказом на банківський рахунок:
UA583220010000026000330126035
ФОП Вовк Олег Петрович - Оплата через електронну платіжну систему MonoPay.
- Оплата при самовивозі — можлива в магазині.
Пневматичний ударний гайковерт TAGRED TA830 - це професійне обладнання для закручування/відкручування гайок, болтів й інших різьбових кріплень на вантажному транспорті, будівельній і комерційній техніці, що робить його надзвичайно корисним для автосервісів і шиномонтажів. Оснащений безштифтовим ударним механізмом PIN LESS, який передає на насадку потужний імпульс крутного моменту, забезпечуючи якісне виконання завдань різної складності. Максимальний крутний момент становить 7000 Нм, швидкість обертання - 3000 об/хв. Робочий тиск - 8-14 Бар.
Розмір приєднувального квадрата 1” забезпечує оптимальний розподіл високого крутного моменту і відмінно підходить для важких завдань. Регулювання крутного моменту та обертання праворуч/ліворуч дозволяють максимально адаптувати інструмент для конкретної роботи. Міцний композитний корпус, ергономічна ручка та ідеально збалансована конструкція роблять цей пневмогайковерт для шиномонтажа надійним і довговічним.
Особливості пневматичного ударного гайковерта TAGRED TA830
- Безштифтовий ударний механізм PIN LESS
- Розмір приєднувального квадрата - 1”
- Максимальний крутний момент - 7000 Нм
- Швидкість обертання - 3000 об/хв
- Робочий тиск - 8-14 Бар
- Розхід повітря - 600-800 л/хв
- Регулювання крутного моменту
- Обертання праворуч/ліворуч
- Міцний, стійкий до інтенсивних навантажень композитний корпус
- Оптимально збалансована конструкція
- 2 ергономічні ручки - основна та допоміжна
- З’єднання повітряного шланга - 14 мм
- Вхідний повітряний штуцер
- Вага - 22 кг.
Часті запитання
У відповідях на запитання ви знайдете більше корисної інформації про пневматичні ударні гайковерти та їх особливості.
Які особливості ударного механізму PIN LESS?
У системі PIN LESS ударний імпульс зазвичай передається через ротаційно-ударну муфту з плаваючими елементами (наприклад, кульками або клинами). Удар відбувається без жорсткого фіксатора-штифта, що зменшує втрати енергії, знижує зношування і підвищує довговічність механізму.
Який тиск і продуктивність компресора потрібні для стабільної роботи пневматичного ударного гайковерта?
Для стабільної роботи більшості пневматичних ударних гайковертів потрібен компресор з продуктивністю 100-400 л/хв (залежно від моделі) і робочим тиском 8-10 Бар.
Які основні переваги та недоліки пневматичних ударних гайковертів порівняно з електричними?
Пневматичні ударні гайковерти мають ряд суттєвих переваг:
- Вищий крутний момент на одиницю маси
- Мінімізація ризику перегріву
- Безпечність роботи у вибухонебезпечних і вологих середовищах
- Довговічність і надійність.
Недоліки - залежність від компресора, вищі вимоги до якості повітря і вищий рівень шуму.
Чому пневматичні гайковерти частіше використовуються у шиномонтажах, ніж електричні?
Тому що пневматичні гайковерти надійніші в умовах пилу, бруду та вологи, забезпечують вищий крутний момент у компактному корпусі, легші та простіші в обслуговуванні.
Які фактори впливають на силу удару пневматичного гайковерта?
На силу удару пневматичного гайковерта впливає ряд чинників:
- Робочий тиск повітря (низький тиск — слабкий удар)
- Об’єм повітря, що подається (необхідний компресор з достатньою продуктивністю)
- Тип ударного механізму
- Діаметр шланга — занадто тонкий обмежує потік повітря.